Zakres działalności
Remonty silników prowadzimy w oparciu o długoletnie doświadczenie w zakresie:
- Wymiany wałów korbowych, szlifowania wałów korbowych, pasowania łożysk pod czopy łożysk ramowych, łożysk korbowych i łożysk krzyżulcowych, pomiary sprężynowania wałów korbowych
- Wymiany wałów rozrządu, odcinków wału rozrządu i łożysk wału rozrządu, określenia stopnia zużycia czopów oraz krzywek wału rozrządu
- Remonty głowic cylindrowych w zakresie demontażu, rozmontowania, czyszczenia, piaskowania, pomiarów, szlifowania gniazd zaworów ssących i wydechowych, szlifowania zaworów ssących i wydechowych, zaworów startowych, zaworów bezpieczeństwa, kurków indykatorowych, rotocapów, prób szczelności i prób na pęknięcia, docierania płaszczyzn stykowych
- Remonty klawiatur zaworowych w zakresie demontażu, rozmontowania, czyszczenia, pomiarów, wymiany tulejek łożyskowych, regulacji
- Remonty podbijaczy zaworowych w zakresie demontażu, rozmontowania, czyszczenia, pomiarów, określenia stopnia zużycia, wymianie łożysk i uszczelnień, prób na pęknięcia
- Remonty tłoków w zakresie demontażu, rozmontowania, czyszczenia, pomiarów, określenia stopnia zużycia rowków tłokowych, wymiany koron tłoków roztaczania rowków pod pierścienie nadwymiarowe, wymiany tulejek ślizgowych korbowodów, sprawdzanie na pęknięcia tłoków i korbowodów, pomiarów owalizacji obudów łożysk korbowych.
- Remonty tulei cylindrowych w zakresie demontażu, czyszczenia, pomiarów, określenia stopnia zużycia, honowania, konserwacji, docierania płaszczyzn stykowych, próby na pęknięcia, regeneracji rowków pod uszczelnienia typu o-ring oraz d-ring oraz uzupełniania ubytków kawitacyjnych powierzchni wodnych tulei
- Remonty bloków cylindrowych w zakresie czyszczenia, docierania płaszczyzn stykowych, wyklejania wżerów kawitacyjnych pod uszczelnienia typu o-ring
- Remonty pomp wtryskowych pojedynczych oraz zblokowanych w zakresie demontażu, rozmontowania, czyszczenia, określenia stopnia zużycia elementów współpracujących, podbijaczy pomp paliwowych, montażu na silniku oraz regulacji kąta wtrysku i dawki paliwa.
- Remonty wtryskiwaczy silników w zakresie demontażu, rozmontowania, czyszczenia, określenia stopnia zużycia elementów współpracujących, regeneracji korpusów wtryskiwaczy pod końcówki i sztyce paliwowe, ustawienia ciśnień wtrysku
- Remonty pomp wodnych podwieszonych wodnych systemu wody słodkiej i wody zaburtowej, pomp systemu HT i LT w zakresie rozmontowania, czyszczenia, pomiarów, defektacji, ewentualnej obróbki mechanicznej, jeżeli to konieczne, nawet zmiana typu uszczelnienia
- Remonty pomp olejowych i paliwowych zębatych w zakresie demontażu, rozmontowania, czyszczenia, pomiarów, określenia stopnia zużycia współpracujących części, wymianie tulejek łożyskowych, ewentualnej obróbki mechanicznej
- Remonty tłumików drgań skrętnych silników okrętowych, tłumików wiskotycznych w zakresie pobrania próbki do analizy, demontażu i dostarczenia tłumika do zakładu specjalistycznego, z którym współpracujemy. Tłumików drgań sprężynowych typu Geislinger w zakresie pomiarów stopnia zużycia i wymiany sprężyn.
- Remonty chłodnic powietrza doładowania silników głównych oraz pomocniczych w zakresie demontażu, rozmontowania, czyszczenia chemicznego oraz ultradźwiękowego, piaskowania pokryw i zabezpieczania specjalną farbą dwuskładnikową odporną na działanie erozyjne wody zaburtowej, dorabianie i montowanie anod cynkowych, próby szczelności oraz zaślepianie nieszczelnych rurek.
- Laserowe ustawianie linii wałów silników, pomp, silników elektrycznych i innych urządzeń działających współosiowo przy pomocy czujników laserowych firmy Fixtur Laser
- Prowadzimy diagnostykę endoskopową zamkniętych przestrzeni